Jultomte

Hejsan!
Jag har insett att jag är en sån person som kan göra flera olika saker samtidigt. Ett bevis på detta är att jag nu sitter och ser på John Tucker must die, skriver blogginlägg och ser på The Hills. Men vänta nu funkar inte min dator. Ni vet den där jobbiga skylten som kommer upp då och då. Den hindrar mig för att se på The Hills jag blir så sur.

Phu nu löste det sig fick bara installera en hel massa grejer! Hoppas att jag inte fuckad up ngt! Heheh undra hur stor chansen är...

Jag vill också ha mycket pengar så jag kan köpa fina väskor och åka taxi till stan hela tiden. Inse hur skönt det skulle vara om jag kunde bara ringa en taxi och jag skulle sen vara i stan. Kanske skulle vara något att satsa på!

Jag har lekt jultomte idag och lämnat av mina julklappar. Det var kul men jag fick stalka coco lite innan jag hittade henne. Jag kommer inte som ihåg vars Frida bodde eller jag kom ihåg en andra massa saker om Fridas hus. Sånna saker man inte ska komma ihåg, men det gör jag.

Idag började jag också tänka på männen på tåget i Italien! Fy Fan vad äckliga det var egentligen. Usch och fyyy! Hoppas att man aldrig råkar ut för det igen!


Men hare på bra!


Kommentarer
Postat av: Rikard

Samma John Tucker Must Die som vi såg igår? Den var ganska dålig om jag ska vara helt ärlig ;)

2008-12-21 @ 23:56:08
URL: http://nittiofemgrader.blogg.se/
Postat av: Agnes Väppling

HAHAHa. du sa ju att jaaag var nörd för att jag såg på the hills... du är också fast va? ;)

2009-01-04 @ 22:03:29
URL: http://agnesv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0