fel i facit

Nu sitter jag här på matten och gör ingenting som vanligt! Jag har inte lånat Matte b boken så därför kan jag inte göra något. Sara sitter brevid mig och skriver ett brev till boston. Jag hoppas verkligen att jag och sara får åka tillsamans. Det skulle vara jätte kul!

Sen så skrev Agnes på sin blogg att jag inte skulle ha klarat av att se Saw 5. Det tror inte jag heller  jag är en väldigt feg människa och jag hade även sprungit ut ur bion för andra anledningar.

Jag hoppas verkligen att detta går över, det är den 24 idag. Inte en kul dag men samtidigt fattar jag verkligen att det har hänt. Jag tror jag är i förnekelsa fortfarande men det kan jag ju inte vara. Men det som hänt har hänt.

Men nu är det bara 5 dagar kvar sen så bryter helvettet lös. Mohahaha... att bli kvävd. 

Jag vet även inte vad jag ska köpa till folk i julklapp. Jag tror jag kommer köra biliigt i år så jag kan spara pengar till kroatsien. jo...

Hare Klara

Kommentarer
Postat av: idis

Hhahhahhahahha HAHAHAH att bli kvävd... xD

poor annut ;) eller... kanske någon annan :P

jag hoppas också att du och sara får åka till boston! det vore ju jätteroligt för er :D



du! okej. lördag. DISNEY-KLASSIKER!!!!! MARATHON! är du på? :D

2008-11-26 @ 10:59:18
URL: http://isislilithstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0