Har ingen bra rubrik som jag kan komma på...

Hejsan Svejsan!
eller tjolahopp som rikard skulle säga.

Nu har jag inte gjort något idag... Lite tråkigt med mkt bra för min hals. Nu ska jag på middag till teg JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!). Men först måste bara mamma komma hem såså.  Jag vill verkligen se den där filmen, Hoppas att coco kan ta sig samman så vi kan se den (hehehe). Jag vill bara säga att jag saknar dig så mkt så att de gör ont. Hoppas de går bra för dig. Men nu kom mim mami hem. Jippi! I alla fall undra vad min kusin lyckades göra denna helg, Jag hoppas att de inte var värre än förra hihi.
Jag känner att jag börjar vänja mig vid mitt hår, men jag hatar att de är som halv lockigt för då ser de ut som jag har typ en kvast på huvudet. Men vilket i lands problem.

Hare bra


Kommentarer
Postat av: Agnes Väppling

tjaaa, LÄGG UT EN BILD PÅ DITT HÅR! :D

puss

2008-11-03 @ 09:38:47
URL: http://agnesv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0