Idag vare kallt

Hej!

Till cornelia : Jag ska inte flytta nu, eller vi får se ( berättar mer på sön)

Jag har idag varit med Helena och Elin väldigt mycket. Det var kul men deras nya namn är Kuksugaren och flatlusen.
Jag har bestämmt mig för att var posistiv. Och det har verkligen lyckats idag, Men så skönt det känns. Asså du löser ju inget genom att svälta dig själv. Det är lika bra att möta sina svagheter och sedan gå vidare. Jag blir så less på dig. Även så gav jag Elin men för livet då jag berättade sin historia hon är nu grymt äcklad. hehehe.... Jag gillar att vara elak. Även så tycker Elin att du ska börja äta på mias! Du och volvo kan bli bästa kompisar! Jag har också pratat med ida i telefon idag och jag lyckades typ förklara min känsla men jag tror inte hon fattade det.. jobbigt!

och vad fan är jämtelagen? jag fattar inte :)


det finns vanliga bilar, och så finns det volvo

elin dog,  jag skrattade, Helena  sa kuksugare, elin blev ledsen, Jag skrattade, Jag kallade Helena Flatlus. VI ÄLSKAR VARANDRA


Kommentarer
Postat av: Lana

Klaris, jag känner mig grovt bortglömd i din blogg :'( snyft

2008-11-13 @ 16:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0