LANIS!

på grund av att min mycket fina vän Lana känner sig bortglömd i min blogg så måste hon nu komma med!

Hon är en mycket snäll människa som har vågat hämta sylt åt mig när mitt mod svek. (jag gömde mig bakom en pelare och sen sprang jag till bordet. Och kvar stog lana med min tallrik och sa Men Klara din tallrik!?

Sen var hon även så modig att hon gick in i den ökände Volvo nr 2 klassrum. Medans jag och Elin var fega och åkte hiss :] Sen träffade vi våra nemisisar och vi dog av skratt... Hahahahaha xD

Även har vi gjort listor på killar vi ska gifta oss med.

Lanas lista:
1:Timberlake
2:Torres
3:Heartnett
4:James Lafferty

Klaras Lista
1: The Jonas Brothers
2: Damon
3: Ventimiglia
4:Josh Duhamel

     Klara + Josh = Sant            Lana + Torres = Sant


Så nu känner jag mig ganska nöjd med mitt inlägg om Lana, upptaterar mer sen efter Agens middag!

HARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0