till ida

Hejsan på er!
Jag hade tänkt göra ett test, mitt första test på denna blogg.

  • Favoritfrissa? så där halvlockigt, ungefär två dm längre än axlarna. Blont
  • favoritfilm? Min favoritfilm.... De måste nog bli
  • favoritbok? Min favorit bok är Malin+Rasmus=Sant (asså jag har läst den typ hundra gånger och jag gåter ändå varje gång jag läser den...)
  • favorittidning?
  • favoritmodell? Agness Deyn
  • Favoritbutik? Hm i Italien och ica på teg
  • Vad ska man tänka på när man köper ett plagg? Man ska trivas i det
  • Vad tänker du på när du köper ett plagg? Jag brukar inte tänka bär jag köper jag bara köper!
  • Hur skulle du vilja beskriva din stil? för stora,
  • Beskriv din klädstil med fyra ord. Hm man, randigt, enkelt, byxor
  • Vad borde man uppgradera sin garderob med? jeans
  • Lösning när man inte vet vad man ska ha på sig på disco? en svart klänning och fin tights
  • har du pojkvän? nej
  • Kan en flirt på ett tåg bli något mer? neja, tror inte de.. För de som brukar flörta med mig på tåg är tyå mellan 25-40 och italienare..
  • är du svensk? japp
  • vilken modell har du på dina doc martens? inga stora kängor till mig tack!
  • Vilken är din favoritblogg? Sigrids
  • hur gammal är du? 16
  • har du några syskon? två små syskon, axel och ingrid
  • vilken blomma skulle du kunna ha fulla trädgården av? solroser
  • bor du tillsammans med någon? Med min mamma, min pappa och min småsyskon
  • hur många skor har du? kanske 4 par orkar aldrig köpa skor :]
  • visste du att man igentligen inte borde dricka alkohol föränn man är 20 år för att det kan ge stora skador på levern/hjärnan? japp, de vet jag
  • vem är bäst av sofi fahrman och vr-ebba? jag tycker om sofis bilder bättre men ebbas blogg är bättre..
  • Vilken var / är den lyckligaste tiden i ditt liv och varför? eeeh, jag vet inte.  Jag tror inte jag har haft den tiden än. Eller så hade jag just den, men den tog ju som sagt slut.
  • dricker du coca cola ofta? ja de gör jag, men bar ibland typ två gånger i månaden.
  • vad föredrar du? neutrala eller röda naglar? röda!
  • sen skulle jag också vilja veta om du har någon dold talang? Ja tror inte det. Jag kan prata väldigt fort..
  • Vad gör du för att pigga upp dig själv en "dålig" dag? Jag köper godis och går till min vän Cornelia.
  • vilken sorts öl gillar du mest? Ursch
  • Vad gillar du för musik? de mesta, jag har som ingen speciell favorit.
  • hur var du när du gick på högstadiet/gymnasiet? festade du mycket? var du lika snygg som du är nu? Jag festade inte på högstadiet, ja vet inte om jag såg så mkt anorlunda ut..
  • Vad ska man ha på sig om man ska på arbetsintervju hos AA? Inte lukta sprit?
  • Är du alltid lika snygg? ja?
  • var bor du? i täfteå (snyft)
  • är du kär? de vet jag inte.

  • Kommentarer
    Postat av: Agnes Väppling

    HAHAHAHA, ITALIENARE PÅ TÅG!!! xD

    jag spyr typ ;)

    2008-11-05 @ 22:09:42
    URL: http://agnesv.blogg.se/
    Postat av: coco

    ICA TEG! :D

    2008-11-06 @ 09:32:50
    URL: http://choooooklad.blogg.se/
    Postat av: Agnes Väppling

    haha asså varje gång jag läser det här skrattar jag och tänker på dom dära två MÄNNEN på tåget :D

    2008-11-26 @ 20:58:01
    URL: http://agnesv.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0