2/10

De finns några saker jag hatar. De första är översittare och de andra är blåst. Jag tycker oftas om när de blåser, de blir som fint ute då. Men idag var de en hemsk blåst, den gick in i själ och märg. De gick som inte att komma undan den, inte så trevligt.
Skolan idag var trevligt! De känns ganska fel att säga de men jag trivs verkligen på min linje. Alla tycker att de är svår och så men om den hade varit för svår då hade jag fan dött.
Åkte till östra och var med cokis hela dagen, Jag tycker om att vara med cokis. När jag är med cokis behöver man som inte tänka på vad man ska göra utan kan som bara vara sig själv. Samtidigt kan jag visa min känslor med henne och hon förstår mig.


K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0