29/10 Min Bea Dag!

Idag vaknade jag hos Rikard och min första tanke var Hur fan ska jag väcka han? Alla som vet hur Rikard är på morgonen förstår mitt problem. Jag löste de så att jag väckte han inte utan jag åkte till coco och bea. Jag hade smsat med Coco innan så jag visste hon var vaken så jag väckte Rikard lite smått och sa om du inte vaknar så åker jag till Bea. Han tittade på mig och sa hej då! och somnade om.
Jag åkte i alla fall till Coco och la mig ner i henne föräldrars säng och såg på smallville och  Xena krigarprinsessan. Asså de ändå vi kunde tänka på var hennes gigantiska bröst och hennes mega lår! Att hon kunde hoppa som hon gjorde! Kanske de inte är på riktigt börjar man undra?
Sen började de komma en doft av mat från nedervåning, Oh mat tänker jag och går ner och där står Bea.

- Men Klara vad gör du här? Frågar Bea.
- Men jag har ju varit här i en timme säger jag och sätter mig ner och läser kp.
- Jaha säger Bea och fortsätter steka pannkakor.

Detta är min vän Bea, hon har som inte koll på allmänheten men allmänheten har koll på henne!



Så jag tycker att den 29/10  borde vara allas bea dag. Det är den dagen vi ska tänka lite mera på Bea och ringa henne och fråga hur hon mår.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0