Hejsan

Nu måste jag skriva någonting här för annars blir Lana galen ;) Jag har inte pluggat någon kemi och de är prov på torsdag de känns bra. Nu började Helena bli närgången, vio måste verkligen säga till henne att man inte får ta med sig jobbet hem utan lämnde de kvar.
Idag ska jag gå på opera och se trollflöjten med Bea. De ska blir jätte kul med tanke på att jag inte har varit med henne på jätte länge.
Bävar lite för att Annifrid ska komma och jag inte kan vara med henne men samtidigt har hon ju inte hört av sig så vad hade hon tänkt sig.. Men de känns samtidigt lite hemskt att inte träffa henne men hon kommer ju hem på höstlovet och då ska vi ju vara med henne. Men vi ska inte tänka på höstlovet jag blir bara deprimerad. Men samtidigt blir de ju bra, då märks de ju om de kommer funka. Jag vill verkligen att de ska funka!

Men nu ska jag gå och äta lunch

Love and kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0