Onsdag jag säger bara onsdag...

Idag är den jobbigaste dagen på hela veckan på grund av att vi alltid slutar så jävla sent, och vi har den tråkigaste lektionen nånsin. Danis, Danis, Danis! Jag kommer inte palla han idag känner jag. Men annars så känns det som om det kommer bli en sån dag om jag får använda AnnaSaras uttryck....

Varför denna dag kommer bli jobbig
1: Har inte gjort min biologi läxa igen
2: Det är en sån dag...
3: Jag känner att jag är osäker på mig och andra.

Läste Sannas blogg igår och insåg att jag skulle velat växa upp på ålidhem. Det hade kännts mycket bättre då... Jag hade ändå inte passat in på ålidhem tror jag, är nog lite för feg. Men jag saknar Max och Jonte det var roliga och man kunde vara sig själv och bara ta det lugnt.

Sen så åker min älskade Krille iväg till Kanarieöarna. BUHU! Hur ska jag klara mig?




Hare


Kommentarer
Postat av: SANNA

jomen du whinar lite för mycket klara (egentlgien itne, man måste få vara på dåligt humör ibland menmen rules are rules). därför skulle du behövt en uppväxt på ålidhem. men eftersom du just whinar så mycket så vore det nog lite av en direkt fara för dig att åka till ålidhem i nuläget :D

2008-10-22 @ 20:16:22
URL: http://sunnyforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0