15 april

Varför ska det blåsa? Hemskt onödigt!

Har i alla fall kirrat att mamma och pappi ska betala Italien^^. Och vad ska jag göra för att det göra det? Jo, skotta snö. Otroligt jobbigt och det är nästan så att jag ångrar mig. Not.

Ska kolla på skor med bästaste bästaste idag. Men det blir inte att köpa några för det ska jag och pappi gör tsm.

Åh, det var så skönt igår när pappa såg min skor som är alldeles håliga. Han sa nej nu måste vi köpa skor och mamma stod och nickade. Tacka och bocka för den. 

Malin när du ser detta måste du smsa mig! Annars, har ju spännande info du ska få veta! Eller inte så spännande men smsa ändå!

Nej nu ska jag ringa och väcka bästaste bästaste och kolla hur det går!

Annars kommer ni ihåg när vi hade vår bertperidod. När vi låg långa natten och läste bertböcker? Sen om det var ngt extra roligt läste vi högt för varandra. Vilket resulterade att vi typ läste alla böcker högt? Kommer fortfarande ihåg den där historien när det tältade och eriks brorsa kom och var med gänget. 

Oj, rörigt inlägg. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0