20 April del 2

Ihelgen så skulle jag vilja göra något roligt! Något så roligt så jag har något att berätta på måndag. Coco kanske du vill bara med mig? Vi kan fråga Annifrid om hon kommer med och tar kort.

Eller om nån är sugen på att grilla, det hade varit så mysigt.

Agnes jag ska ringa dig, men jag vet ännu inte vad som händer på valborg. Men jag ringer dig.

Alla har frågat mig om jag ångrar mig. Det gör jag inte så att ni vet. Men det var aldrig meningen att det skulle bli värsta lyckliga slutet. Jag ville som bara säga hur jag känner. Nu när jag har sagt de så känns det som om jag har lyckats med något stort.

Kram Klara

Kommentarer
Postat av: Agnes

Okej prima :)

Men grillning lät i alla fall superb :*

2009-04-20 @ 21:27:05
URL: http://agnesv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0