20 april

För alla som vill veta så sa jag till honom att jag älskde och älskar honom. Och vad gör han jo han säger att han fortfarande har känslor för mig. En timme senare smsar coco och säger han leker med dig. Och de gjorde han, för han har flickvän.

Jag tänker som vad får en människa att göra det? Då kommer svaret droger, men det visste jag ju redan innan så. Jag får väl skylla mig själv.

Det ända läskiga är att jag inte är arg eller ledsen, utan det är som om en lättnad. Jag känner att jag kanske är i chock eller så har jag verligen kommit över han.

Det var ändå så att jag ville inte bli tillsammans med han igen. Skulle aldrig kunna tänka mig det, det har hänt för mycket och jag är inte samma människa längre. Men jag ville som ändå säga vad jag känner, det är lite konstigt jag vet.

Jag hoppas att han inte läser detta men om du göra så undrar jag bara en sak.

Tycker du så illa om mig så att du vill se mig lida? Är det något som du känner ger dig tillfredsställning?

Men jag hoppas att ni är lyckliga, och jag menar det. Hon är nog en bättre person för dig än vad jag var.

Sovit hela 4 timmar inatt, och vaknade kl 4. Detta kommer bli en rolig skoldag.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad bra! Där ser du, kanske ligger det faktiskt något i nåt jag skriver :)

Du är en fin tjej Klara, kom ihåg det !

kramar

2009-04-20 @ 10:48:26
URL: http://carolineresoluth.blogg.se/
Postat av: Agnes

Han är som ett rumphål fylld med skit.



JA DE MÅSTE VI :D i helgen? vad gör du på valborg? ska vi göranåt tillsammans? för jag har alltid jätte tråkigt på valborg :(

2009-04-20 @ 12:23:59
URL: http://agnesv.blogg.se/
Postat av: idaj

...och med droger menar du alkohol? ... eller?



Ja. Det var en väldigt stor sak att göra. Bra natt som sagt ^^

Och det är stort av dig att önska dem lycka... du hamnar i himmelen WIHII. <3

2009-04-22 @ 00:54:32
URL: http://isislilithstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0