22 april

Jag svettas och jag svettas. Det är helt sjukt! Asså dansen idag var helt klart jobbigaste på lång tid. Jag kände som om jag inte skulle klara det från början men det gick. Jag var ju i alla fall inte sämst! Så nu kära människor så ska Klara Pettersson en F (FUCKING JÄVLA F) hiphop grupp på onsdagar på grund av att de la ner lyriska. Det känns helt sjukt.

Annars så idag har jag börjat skriva på min novell och jag tror faktiskt att det kommer bli väldigt bra. Det är ju inte som om någon av delarna i den är påhittad. Det kommer vara jobbigt att folk kommer få läsa den och kommentera. Men det är bara ett steg mot frihete!

Även så var alle väldigt gullig idag, då nu pratar jag om cocos alle inte min. Han försökte som vara lite finkänslig när jag sa att jag mådde dålgit för en grej. Han som bara jaha den grejen. Jag fick då stolt svara att jag inte bryr mig som. Han får väl göra vad han vill, livet går vidare. Det är ingen idée att titta bakåt!

hoho, annars så har jag slagit vad med mig själv att jag inte ska vara inne på apberget för än vi slutar skolan. Jag har bara en fråga om hur bra det kommer gå, inte så tror jag. Men jag ska försöka!

Nu ska jag skriva lite på novellen!

Kram



Kommentarer
Postat av: idaj

snäll alexander. :)

svar: va? droger=?====000 !?

2009-04-22 @ 22:59:52
URL: http://isislilithstorm.blogg.se/
Postat av: idaj

men gris jag skrev ju en kommentar...!

jaja, det var typ:

droger??!!

2009-04-22 @ 23:01:59
URL: http://isislilithstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0