23/4

Idag har vi ( jag, cannabisjocke och mäster alle) varit och kollat på jacka till Cannabisjocke. Men oturligt nu så hittade vi ingen. Men vi hittade en söt pojke som inte bjöd på glass, två steekare, den nakne mannen och eh jag jag vet inte vad jag ska kalla han. Så vi tar ngt random namn tex Kalle.

I alla fall så gav Kalle mäster alle  världens bitchblick. Och jag som trodde i min dumhet att detta skulle nu vara över att jag inte skulle behöva oroa mig för vad alla säger eller göra hade väldigt fel. Men man kan ju allti hoppas på det bättre!

Jag ska i alla fall visa lite bilder sen får min, cannabisjocke och mäster alles fotosession. Jag säger er kära läsare att ni kommer bli förvånade ^^ (eller kanske inte så).

Nu ska jag i alla fall ta tag i kemiläxan!

Tout a l'heure!

Kommentarer
Postat av: SUNNYBUNNY

Älskar att cannabisjocke börjar bli ett erkänt namn hahaha.

2009-04-23 @ 18:23:36
URL: http://sunnyforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0