25/4

Hejsan Svejan.

Jag måste ju ha ett problem, de spelar ingen roll om jag går och lägger mig kl 2 eller kl 22. Så vaknar jag ändå kl 8. Jaja inte så mkt man kan gör åt saken ^^ I alla fall för er som vet så är de ju snart dansföreställning och nu börjar som träningen till alla danser. Så nu ska jag göra en lista^^

Balett mån : vi har en låt från melodifestivalen och mer vet jag inte.
Musikal : Vi ska vara dansklass. Tänk centre stage
Hiphop : ehhh... ingen aning
Jazz : Vi ska vara superhjältar/skurkar och katter ^^
Balett fre : Vi ska dansa en bit ur svansjön. Med tåskor och allt...

Saker jag måste köpa till dansföreställningen :

En klänning till måndags baletten
En svart tröja, ett rött linne, jazzskor
En svartspiderman dräckt, ja jag vet inte vad vi ska ha på oss på jazzen
En vit dräckt och sy en tutu ^^

Roligt roligt, Mamma kommer nte bli glad :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0