26/4

Idag var mitt busskort ont. Det trodde att de skulle få lite roligt i livet så de bestämmde sig för att rymma. 20 minuter av stress och panik. Sedan så hittar man de lilla luriga busskortet som ligger där och ser så nöjt ut.

Annars har jag hunnit med idag att dansa tre timmar, vara med aggan, träffat ida, en kortis pluggat. En mycket bra söndag vill säga.

Nu ska Klara måla sina naglar glassrosa och tänka på att de är bara fem veckor kvar av skolan som Alexander sa så snällt idag! 

Och så måste jag städa mitt rum ^^

Sen började jag tänka på balen lite konstigt idag, Undra vem jag ska gå med? Men de är ett senare problem.

Kram Klurre

Kommentarer
Postat av: SUNNYBUNNY

du ska gå med mig hihihihiihihi

2009-04-27 @ 08:33:15
URL: http://sunnyforsberg.blogg.se/
Postat av: Caroline

Asså jag har typ också tänkt på det! :) haha tänk om mman inte är tsm med nån (A)

2009-04-27 @ 11:26:46
URL: http://carolineresoluth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0