dödsfall

Jag förstår inte hur det kan ha med ett dödsfall i en film om evolution på biologin. Jag känner ju nästan hur jag får en tår i mitt öga. Jag vill åka hem men vi har två timmar eller nästan tre timmar kvar. Och allt jag vill är att egentligen åka hem. Jag tror att jag ska sticka lite tidigare så att jag inte blir så trött. Jag har ju faktiskt haft en allergisk reaktion idag.

Ja juste jag kanske ska berätta om det. Jag åkte ju till vårdscentralern idag för att kolla upp varför jag rodnar hela tiden. Ja men när jag sitter där så tar det för det första aslång tid innan jag får prata med läkare. Och sen då ger han mig någon cortisonkur och ska sen sitta där i en timme för att kolla om det blir någon skillnad vilket det inte blir. Så han skriver ut något läkemedel till mig som jag får gå och köpa. Sen får jag skynda mig till skolan för att få någon lunch.

De var de som hänt idag så långt. Nu ska jag bara köpa lite godis innan bussen idag och låna lite böcker som jag kan läsa på lovet.


                                               

Kommentarer
Postat av: Anonym

småsten kommer döööö

2009-04-08 @ 13:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0