Jag hatar...

Jag hatar Lana och Mathilda. Det har fått mig att börja söka på bilder, och det är inte bra. Han är ju så jävla fiin! Asså jag blir galen.  Sen så gjorde jag något jätte dumt igår, eller om det var i förrgår. Jag ångrar mig så himla mycket. Jag förstår inte bara varför jag skulle vara så jävla nyfiken. Usch, vad jobbigt det är nu.

Jag och Mathilda har kommit fram till att vi inte vill komma på skolan imorgon. Jag vill bara vara ledig och inte behöva tänka på någonting. Eller nu får man bara ta tag i den sista dagen, inget jobbigt kan hända.

Annars så tror min mamma att jag har fått en allergisk reaktion på vaccinet. Så hon vill nu att jag ska åka på vårdcentralen och kolla upp de. Tydligen så kan man tydligen så en massa hemska reaktioner på grund av det. Jag känner som vanligt att jag inte riktigt bryr mig.

Jag bryr mig inte om något just nu. Och det har jag inte gjort på en väldigt lång tid. Åh, det var så trevligt då man hade ett mål man visste vars man skulle sträva men nu. Nu är det bara som om jag vill att jag ska försvinna.

Men nu ska jag tänka på min svenska för jag måste ta tag i det. Jag vill verkligen inte.

Men nu ska Lana få två bilder.

                                                        

Kommentarer
Postat av: SUNNYBUNNY

jag måste säga åt alla som fått den där sjukan, lägg aaaaaaaav

2009-04-07 @ 20:37:01
URL: http://sunnyforsberg.blogg.se/
Postat av: Lana

Du är så fin Klara!

Han är totally hot. Man of my dream..

2009-04-08 @ 23:03:44
Postat av: Carro

Hej sötnos :) Va gärna med och tävla i min blogg :)



puss

2009-04-09 @ 10:25:53
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0