Mumma!

Tre roliga och possitiva saker som har hänt idag. Jag ska börja med en ny grej, jag ska försöka tänka på tre olika saker som jag inte har gjort förut.

1. Idag så vann Jonathan i min klass en tävling på vår skola. Som ni vet så går jag på midgård så vi har gjort en massa saker. Det är som kul när hela skolan som bubblar av roligheter. Han vann i alla fall en tävling i säckhoppning och hans pris var ett påskägg som vägde 1 kg. Så tänk ett kilo godis, och nu vet ju hur godissugen jag är. Men nu så sa han att klassen fick äta hur mycket man ville. Gissa om jag var snabb eller vad? Det är en possitiv sak.

2. Idag så fick jag inte en bitchblick på bussen utan kanske till och med en glad blick. Det kändes väldigt skönt, det var som om vi kanske kunde lägga alla grejer bakom oss. Det är ju egentligen inget vi kan gå och bråka om. För det första så rör de ju mig egentligen. Men jag har i allla fall på något sätt hamnat mitt i det.

3. Idag ska jag göra våfflor. Jag har längtat efter våfflor hur mycket som helst i år. Jag vet inte riktigt men det är som inte riktigt vår om man inte har ätit dem. Idag när jag stod och väntade på bussen så var det bara tyst och det var bara fåglarna som hördes. Jag skulle nästan vilja ha en cykel så jag skulle kunna cykla lite mer.

Nej men nu ska jag gå och äta våfflor. Mumma!


Kommentarer
Postat av: idaj

mMM... Coco vill bara därifrån... galna flicka.

1) Varför vet inte vår klass om sånadär roliga saker? eran klass verkar ha så roligt XD

2) JIPPI. ingen bitchblick! wihooo :D

3) mmmmmmmmm våfflorr

2009-04-09 @ 10:29:09
URL: http://isislilithstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0