solen är fin

Hejsan!

Nu har det gått 5 dagar tror jag under lovet. Eller det tror jag i alla fall. Det känns som om jag inte har gjort någonting på lovet, men idag då ska jag ta tag i matten. Usch att jag ens säger så på ett lov, men om jag ska klara matte b så tror jag att jag ska satsa på det.

Jag är jätte taggad på att åka nu, även om det är 4 månader kvar. Att under en vecka bara oroa sig om det är sol eller inte. Så vill jag spendera min tid när jag blir gammal. På en strand men en massa barnbarn. Oj, vad läskigt att jag redan planerar det nu.

Det är märkligt hur bra man kan ljuga egentligen. Man kan skratta på utsidan men samtidigt gråta på insidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0