test

Lovar du att vara ärlig? nej, jag är aldrig ärlig.
 Du heter: Klara
Smeknamn: Klurre, eh sen har jag nog inga mer.
Låt som när du är ledsen sörjer till? Jag söjer inte till musik, jag ser på greys ist.
Beroende av: Ja, jag undrar nu om jag är beroende av smärta
Vem behöver du mest just nu: Jag behöver saker jag inte kan få.
Vad tror folk om dig? Att jag är jobbigt och pratar mycket.
Stämmer det? ja jag pratar mycket
Vad får du oftast komplimanger för? MIna naglar
Vad säger du för att imponera på någon? Jag brukar inte vilja imponera på någon
Hur imponerar man på dig? Ja, jag vet inte. Man brukar kunna bara prata med mig. Man behöver inte imponera på mig.
Brukar du skratta för dig själv? alltid, speciellt på bussen!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Hej
Var bor du? täfteå
Trivs du där: nej
Äger du några converse: japp ett par blå som är väldigt sönder
Sprit, cider, vin eller öl: inget just nu
Brukar du bli för full: nej
Vad har du för mobil operatör: halebop
Är du allergisk i mot något: något,  men vi vet inte vad
Har du haft sex idag: nej
Nästa mål i ditt liv: att komma ut ur svackan
Hur svarar du i mobilen: hej?
Vem ringde du senast? annifrid
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: att hon skulle ringa mig:)
Antal timmar sömn inatt:  9 timmar
Sov du ensam: japp
Brukar du komma i tid: ja alltid
När mår du bra: när jag inte tänker utan bara skjuter bort allt
När blev du fotad senast: jag vet inte
Hur känner du dig nu: trött och känner att jag måste hitta på ngt
Vanligaste färg på dina kläder: eh, blå grå
Vad tycker du om fötter: det är för långa
Vad saknar du: ja, det är så många saker så det vill jag inte ens ta upp
Hade du en bra kväll igår: japp, våfflor ffs
Favoritdryck på morgonen:te
Rakar du benen: japps
När brukar du oftast gå och lägga dig: typ halv 11
Är du blyg? nej, men lyssnar hellre
Sysslar du med någon idrott: dans
Vill du hellre ha mail än brev: inget av det
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja
Har du spytt offentligt: nej eller kanske när jag har åkt bil
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: ja, jag hade nog varit ganska borta
Är du nöjd med ditt liv: ja, sådär
Är du bortskämd: jopp, det säger pappa i alla fall
Vad gör du i morgon: ingen aning bakar kanske
Vad är det värsta du vet? att bli bortglömd
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? typ 300 kr
Vad behöver du just nu? ja, pengar, liv,
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? ingen
Vad längtar du till? sommaren, eller typ slutet på skolan
Har du bra vänner och äkta vänskap? japp, den bästa man kan ha
Vad använder du för shampoo? eh, jag vet inte :P
Vad är det finaste du fått? en resa
En speciell dag du minns: japp, den nionde
Hur gammal är du: liten 16 åring
Tycker du om någon just nu: mathilda o!
Om fem månader: så går vi tvån!
Du samlar på: minnen
Gröna eller röda äppeln: gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: coco, eller så skiter jag att ringa någon och gråter ut istället
Gillar du golf: jag har gjort
Vilken tid gick du upp idag: nio,
Har du sovit i din egna säng inatt: japp
Har du strumpor på dig nu: nej tjocksockar 
Vad ska du göra ikväll: jag vet inte
Är det okej att gråta: ja, varför skulle man inte kunna det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0