11/8 del två

Oj måste jag säga det här måste vara något slags rekord, jhag har skrivit två inlägg på samma dag.

Jag är så ävla less på folk som tror att det är mycket bättre än vi vanliga människor. Bara för att man inte hänger i de hippaste gängen eller har råd att åka med sina familjer på semester hela loven lång. Vad är det som säger att bara ha en helt vanlig hemma semester är så farligt. Nej nu har det blivit någon slags tend av att man ska vara hemma i någon vecka varje sommar lov för att "vila" upp sig för sitt annat så hektiska liv. Nej fy fan, jag tycker att alla människor som tror att det är något bara kan komma ner på jorden. Det är inte som om det har löst världskrs eller utvecklat superkrafter. Jag är en sån som tycker att alla människor har lika stor rätt att vara som de vill, och gör vad de vill. Vem är du att bestämma vad alla ska göra. Vem bryr sig om dig egentligen?

Nej nu ska jag lugna ner mig och läsa en bok eller annat.

Hare bra

Kommentarer
Postat av: Jocke

Fast det suger att sitta hemma hela sommarn :P

2009-08-13 @ 13:43:17
Postat av: Anonym

Bra skrivet!!



Vem/vilka är det om? (skvaller! ;)))

2009-08-14 @ 21:47:38
Postat av: idAj

hehe oj glömde

2009-08-14 @ 21:47:54
Postat av: Lana

Blogga mera!

2009-08-17 @ 20:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0