11/8

Gör allt för att slippa att tänka på att skolan snart börjar så jag och Agnes ger oss ut på en liten road trip. Eller vad man nu kan säga. Vi kommer åter nästa vecka då för att ladda om batterierna för en vecka med Annut. Kommer väl vara mycket med den nya hästen antar jag. Så ni lär väl inte se mig mycket de första dagarna i skolan, eller de beror på. Men nu i alla fall ska de packas och suras.

Känner mig lika sur som en citron. Jag förstår dig samtidigt. Men dåligt vald dag tycker jag lite.

Nej.

sluta Sura.

Jaja, jag ger upp, kommer åter om en vecka eller ngt. Kanske bestämmer mig för att flyttta till skogen och börja på wången. Satan så mycket party det skulle bli med alla PTK, PKT eller va fan de nu heter.

Jag ska i alla fall yla mot månen på lördag.

Kommentarer
Postat av: idAj

vilda dagar. ha det jättebra med agnes! :DD



surning.. ja, vad säga. det är/känns nödvändigt ibland. ni ses när skolan börjar igen! (det är fan inte långt borta, tyvärr! jävla skola).



PUSs

2009-08-14 @ 21:46:57
URL: http://isislilithstorm.blogg.se/
Postat av: a

Oja, lots of party! Men seriöst, dra ihop nått på freda`? :D

2009-08-16 @ 10:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0