1/8

Hejsan Svejsan!

Jag och Alle spenderar just nu tiden med att se på star wars 2. Jag kan ju då ta och erkänna att som litet barn (mellan 8-12(?)) var jag ett stort star wars fan. Jag kunde i stort sätt alla namn och jag och Mathilda hade sett filmerna ett antal gånger. Men då till skillnad från mig så fattar inte Alle vad som händer i filmerna, så då och då utbrister han. Fy fan va den här filmen suger! Och när jag då föreslår att vi ska byta film och se något annat tittar han surt på mig och fnyser.

Jag vet som inte vad jag ska säga åt saken. Han får väl göra som han vill.

Jag känner mig lite trött efter Lycksele men jag känner att jag återhämtar mig. Jag vill nu bara att det ska bli fint väder i veckan så jag kan vara ute på vår helt nya altan. Den kommer även att bli väldigt stor. Det är ju pappa som gör den. Så han har ju bara lagt ser en "liten" tid på den, och ett antal ritningar.

Men nu ska jag börja övertala han att åka hem till täfteå.

Pöss!


Kommentarer
Postat av: idAJ

HAHAH din pappa.... herrejösses. har han gjort "några ritningar"? "lagt ner 'lite' tid"? jo, säkert! XD

jag kan se de där ritningarna framför mig. en arkitekt borde inte få göra ritningar på sin fritid. det är kollektivt självmord.

2009-08-02 @ 21:34:08
URL: http://isislilithstorm.blogg.se/
Postat av: idAj

ja.,... den har helt enkelt varit störd länge. anita (mammas) sa att det var en stressfaktor... :((((((((((

2009-08-09 @ 12:21:17
URL: http://isislilithstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0