25/8

Hejsan!

Känner hur min bloggning går dåligt. Jag har i alla fall anmält  mig till dansen, så nu så börjar jag snart i dansen. Jag kommer nu dansa två gånger på kvällen på tisdagar och en gång på skolan. Jag dansar allt som allt fyra gånger i veckan på dansskolan. Känner att det räcker ajg kommer ändå vara jätte less på skolan och allt innan vi slutar skolan.

Jag funderar på det här med blommor. Det finns verkligen blommor överrallt i mitt hus inomhus utomhus. Det beror kasnke på att min mamma har ett dille på blommor och när de åker bort så säger det att jag ska ta hand om dem. Det brukar resultera med att jag har död ungefär på två stycken i genomsnitt. Inte bra, inte bra tycker jag. Måste fundera ut hur man håller dessa varelser vid liv. För mig är det helt ologiskt just nu, jag kommer bara ha plastväxter när jag blir stor eller så får mamma komma hem till mig och sköta om min blommer.



RIktiga eller fejk?



Det är som att vara eller inte vara?  (försöker tagga upp mig till filosofin imorgon)

Kommentarer
Postat av: frida

JAG ÄLSKAR DIN BAKGRUND KLARA :O

2009-08-26 @ 18:07:47
URL: http://fridano.blogg.se/
Postat av: Ida

Jamen visst! :D :D fast.. hihi, idag då :D för på lördag ska jag vara hos linnéa med klassen (fast det är förstås först kvällen) och på söndag ska jag på IKSU med anna (nu börjas det). :)))))



men soon soon eller idag :)

2009-08-28 @ 08:20:06
URL: http://isislilithstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0