28/8

Just nu känns allt meningslöst. Vet inte vad det är. Troligtvis Pms eller något liknande. Jag menade inte att vara elak idag, nu skäms jag.

Du betyder mest och du är mig.

Jag har varit och bowlat med Jacke, Malin, Elin och Sandra idag. Och jag må säga att jag var duktigare än jag hade tänkt mig. Men nästa gång vi ska bowla ska vi ha midnattsbowling eller vad det nu heter. Mysigt blir det i alla fall.

Sen ska vi även dra ihop laserdoome (?), eller vad det nu heter. Tänk att vara jätte många och springa om kring med adrenalinet i kroppen. Hur kul som helst.

Jag vill också gå och se Regina Spektor. Vill ingen följa med mig? Ida? Coco? Någon?


Tänk nyvakna (L)

Nej pussgodnatt, nu ska jag slagga.

Kommentarer
Postat av: idAMAZING

Ooh konsert i stockholm? :D häftigt :DDD maybe maybe, cash vore bra. ;) som du vet lever jag på 1,30 kr. ;) ;)



så mysimysigt med bowling! :DDDDD



pms är jobbigt. även "pms", som man bara kallar pms men så är något annat egentligen... det är jobbigt också.

2009-08-29 @ 10:00:18
URL: http://isislilithstorm.blogg.se/
Postat av: Lana

Spektor? Var? När? Cash? TELL ME!

2009-08-29 @ 12:24:07
URL: http://labran.blogg.se/
Postat av: Sara eriksson

GAh jag vill också se regina speltor!!!

när var hur??? :D:D

2009-09-13 @ 11:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0