22 januari

Hejsan! Idag har jag inte hunnit suttit vid datorn någonting! Efter som att jga har bestämmt att jag ska få bra betyg i fysik så har jag nu aldrig med den på fysiklektionerna och eftersom att hela torsdag i stort sätt är fysik så har det inte blivit så mkt av det!
    I alla fall på kemin så råkade jag tappa en magnet ner i något slags kolpulver! Jag skulle lätt kunna bli en kemi clown när jag blir stor! Den som gör allt fel!
    Annars så var det öppethus idag på midgård, det var ganska chill. Jag och Carro sprang mest runt och flummade! Ni skulle ha sett carro när jag berättade om babs! hehehe....
   Jag tog min första spruta idag och ramlade i matsalen så nu har jag hemskt ont i rumpan... Och mina jeans gick sönder! Sad face...
   Men nu ska lilla fina klara sova.

Kram

Kommentarer
Postat av: Caroline

hahaha nu ska vi inte vara sånna... (A)

Niklas då!? han var ju största frågetecknet!

men flum äger.. HELT KLART!

2009-01-26 @ 08:57:49
URL: http://carolineresoluth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0