Klockan är 19.48

Nu sitter jag här och pluggar svenska och det går så "bra". 
    Jag hatar verkligen då du gör så där, kan du inte bara fatta det det finns saker jag skulle må bättre över om jag inte visste. Utan nej då, du är så självisk så du tycker att du är den viktigaste i heeeeeeeeeeeeela världen. Jag blir så less, men smatidigt kan jag inte vara elak utan jag har något i mig som känner att du inte är värd att jag ska bli ledsen eller arg. Jag är bara klar med det! Du är inte mitt problem längre! Eller du var aldrig mitt problem, så håll dig till dem som vill ha dig. Och inte är det jag. 
     Oj, aggresivt inlägg. Och det handlar inte om det alla andra tror.

Jaja svenska kallar!

Kram

Kommentarer
Postat av: idis

men vad handlar det om då, mitt lilla kinderägg? hoppas att du sket i öppethus och tog en mysig liten spruta i stället. KRAM

2009-01-22 @ 19:41:45
URL: http://isislilithstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0