Nytt år, nya möjligheter.


Hejsan!

Det nya året började bra! Många roliga människor, och jag har lätt slgit mitt rekord! Hahaha, även så vann jag en tävling som jag hade med mig själv, Heheh kanske inte så smart när man tänker efter. Men men det kommer ju bara hända en gågn så vad spelar det för roll egentligen.

Annars är det bra med mig, eller det beror på vad man menar med bra... Ja ser glad ut och därför är jag glad det är mitt motto jus nu. Orka bry sig om hur det är på insidan om man helst lägga sig ner på marken och inte kliva upp. Eller jag nog visst klivia upp men det skulle vara hemsk skönt om man var typ blind... Det var inte snällt mot dem som är blinda men tänk vad mycket skönare det skulle vara.

Andra positiva saker som har hänt är att jag och Coco ska åka utomlands till sommaren. En vecka i Kroatsien. Fan va najs! Sen så har jag köpt världens fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinaste väska jag blir glad varje gång jag ser den. Sen ett jätte fint blått nagellack.

I år har jag bara ett nyårslöfte. Vi får se hur bra det går men jag litar på mig och jag tror att det kommer gå super. Och till dem som tvivlar på mig och min självkontroll... Ni ska få se (men om det inte går reta mig inte så mkt).


Kram


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag tror på dig Klara!

Du är lätt bäst och jag är väldigt lycklig som puschade dig till att slå ett rekord den kvällen :]

Du kanske faktiskt är liiiite glad innerst inne också :) pusssssssssssss :*

2009-01-06 @ 00:30:02
URL: http://carolineresoluth.blogg.se/
Postat av: Bo i mitt hus

Klara petterson, klara petterson, klaaAAAaara Petterson ( tänk dig bröllopsmarschen akompagnerat till detta) så fint så fint......

2009-01-06 @ 15:13:27
Postat av: Bo i mitt hus

Även så saknar jag dig klara, glömde att skriva det i den första kommentaren......

När ska du få din julklapp ?????????????? (över en kopp kaffe = aldrig, jag hatar kaffe)

2009-01-06 @ 15:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0