10/7

Hejsan alla söta!

Jag kan ge er nyheten om att jag överlevde på jobbet! Jag fick baka en kladdkaka och torka lite skåp sen åka hem. Jag är en så duktig arbetskraft. Du ska veta Malin att jag tänker på dig varje gång och åker till jobbet på min mopped och är framme på 4 minuter. (mohahahaha).

Jag har märkt att jag har nämnt mina drömmar väldigt mycket, så varför sluta nu.

Jag blir i alla fall infekterad av kryptonit eller någon annan konstig substans från rymden. Jag blir master på att få blommer att växa super snabbt, allt jag behöver göra är att sträcka handen över plantan och poff så är den lika stor som en palm. I alla fall eftersom att samhället tycker att vi är ett hot så vi får gömma oss i ett hus. Det var lite likt Rikards hus, men inte riktigt. I alla fall lite info om mig innan jag blir infekterad. Jag har ett barn. Barnet är typ 2 år gammalt och springer omkring. Men nu när jag blev infekterad så har jag blivit gravid på något konstigt sätt! Och det tar inte nio månader ska jag säga att barnet ska komma ut, utan typ en dag. Så efter en dag blir jag lycklig mor till tvillingar, så där står jag trebarnsmor och växtmänniska. Även ska jag säga att tvillingarna inte var nådiga på att bajsa. Fan det var hemskt. Det är en av anledningarna att jag inte vill ha barn. De skiter, mycket. Hela tiden. Men när jag vaknade hade samhället hittat vårt gömställe och börjat cirkulera med helikopterar runt huset. Jag vaknar av att Axel skriker på Pappa och spelar tvspel.

Jag ska snart göra mig klar för jobbet och sen kanske man ska hitta på något ikväll. Eller jag vet inte om jag orkar, det är så dåligt väder. Nu är det i alla fall bara 10 dagar kvar av jobbet! Jippi!

Alexander har blivit sjuk. Och alla vet då vad Alexander göra. Jo, han whinar. Jocke du vet vad jag pratar om ^^

Pöss



Utdate:

Sms från min handledare:

Hej tjejer jag tror vi skippar iadg regnet gånger i luften. Vi satsar på helgen ist. Lena

Jag slipper jobba! :D:D:D:D

Kommentarer
Postat av: Jocke

Jag vet exakt vad du menar.



Jag slår vad om att alle smittade mig på nåt sjukt sätt.

2009-07-10 @ 20:23:48
Postat av: idajjj

ditt jobb är felaktigt. det är FÖR ojobbigt.

regn regn regn = inget slit. orättvist. :(



:)

2009-07-10 @ 22:04:31
URL: http://isislilithstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0