11/7

Hejsan alla söta vänner!

Idag har jag jobbat i hela 5 timmar! Jag har bakat två kakor och sen så har jag och Matilda spelat finns i sjön. Men jag kan säga till er att det faktiskt kom en kund. Jag är riktigt stolt och känner att jag klarade a situtationen helt ok. Mannen som jag har aldrig sett tidigare köpte kaffe, en  kladdkaka och en kaka med kanel och havregryn på. Ingen aning om ad den kakan heter men den såg god ut. Imorgon ska jag ha med mig receptet på Sverigekakan (solskenskaka). Jag vet inte vad ni kallar den, Det är som en vanlig sockerkaka förutom att den har smet i mitten, Helt klart världens godaste kaka om du frågar mig!

Jag är ledsen att säga att jag inte har några mer drömmar eller jag hade inte någon inatt. Jag tror att mina mest livliga drömmar beror på hormonerna som strömmar i kroppen. Jag har nu ägglossning och då har jag askonstigt drömmar om bebisar och greker. Men när jag är på väg att få mens har jag en tendens att ha riktigt otrevliga drömmar. Brukar vara minst en som dör per natt då. Mina drömmar går lite morden i midsommer och vill ha ihjäl var enda en. Jag tycker inte riktigt om när folk dör så jag är alltid super grínig då när jag vaknar upp.

Idag har jag, Lana, My, Hanna, Elin, Sophia och Hedda sett Brüno. Den var väldigt rolig. Sånna där filmer brukar inte jag riktigt tycka om för jag tycker inte att man ska skämta om viktiga grjer, men denna var helt ok. Jag skrattade väldigt mycket kan jag erkänna. Det fanns en kille som satt längre upp i biografen som skrattade väldigt roligt. Det var som ibland att jag skrattade mer åt honom än åt filmen.

Innan filmen började så hade vi lite dötid, så jag tog fram min inte så fungerande kamera ^^


Kommentarer
Postat av: Sanna

fin sista bild

2009-07-12 @ 13:33:22
Postat av: My

Haha vad fint att jag sitter där och ba BRÄSAR och typ tja kom och ta mig......

2009-08-10 @ 18:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0