26/7

Tjoflöjt!

Känner att jag inte är den bästabloggaren, men vem bryr sig? Jag och alle kom hem ifrån Kalix i torsdags och sen dess har inte jag gjort mycket vettigt. Eller på onsdags så rör jag mig iväg igen till Lycksele för att spendera några fina dagar i Mathildas stuga. Jag känner mig riktigt taggad, det kommer verkligen att bli askul!

Imorgon ska jag träffa coco, och sen så har jag lovat pappa att vi ska snickra altan. Ni som känner mig vet ju hur otroligt duktigt jag är på att snickra och på att spela fotboll. Inte mina stora talanger ska jag säga. Men vad gör man inte för att få pappa glad?

Min skoldator dog nu också och den vägrar att vakna igen, så jag får använda mig av antingen Alles eller Mammas. Det uppskattas inte när jag ska kolla på bloggar.

Jag drömde även att jag inatt skulle följa med Freyja till Australien och vi skulle handla mat. Jävlar så mycket mat vi handlade. Det var även bara grönsaker så jag funderar hela tiden på hur vi ska hålla dem färska. Sen så drömde jag även att Alle skulle lämna mig för att åka till Usa ett år. När jag vaknade var jag hur säker som helst att det var sant, så jag var tvungen att väcka honom och fråga. Jag fick ett väldigt trött nej tillbaka och han somnade om och TOG allt täcke... Så det är inte bara jag som tar täcken i sängen! Nu kan han inte längre skylla på mig.

Nej nu ska jag sova och vara riktigt pigg imorgon.

Puss och kram lever banan!


Kommentarer
Postat av: Jaquelen

Hej! Kikar in :) Fin blogg du har!

Har du haft en bra helg?

2009-07-26 @ 23:21:50
URL: http://itaintme.blogg.se/
Postat av: idaj

HAHAHAHAHA hahahahhaha väckte du honom? HAHAHAH gulligull :D :D

hahah "neeej..." och så tar han allt täcke. HAHAH

2009-07-27 @ 16:17:47
URL: http://isislilithstorm.blogg.se/
Postat av: idAJ

Tack för att du tycker att jag är söt. :]

Du med. Du har ju till och med en kille som kan intyga ^^

<3

2009-07-28 @ 18:24:31
URL: http://isislilithstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0