31 Juli

hejsan!

Nu har jag kommit hem ifrån Mathildas stuga och det har varit hur härligt som helst! Vi har :

- Babat i älven. Inte så kallt faktiskt utan riktigt behagligt. Till och med Bea badade.

- Spelat spel. Jag och Ida är ju de bästa personerna som finns i charader. Jag gjorde en helt fantasktisk vitlökspress och nudist och sovsäck. Sen så spelade vi Familje geni och Rapakalja. Askul båda två. Det är som skönt i familjen stenmark för man kan umgås med alla syskon.

- Sen har vi solat. Det var väldigt bra väder i Lycksele och det resulterade i att det var väldigt varmt.

- Vi bastade. Sen så skulle vi bada naken bad förutom att det kom ett gäng fiskare så vi kunde inte göra de. Men senare så åkte de bort så vi tänkte att vi skulle bada topless, men just när vi skulle hoppa i så kom de igen. så vi fick stå på bryggan ett tag, men det fattade som att vi skulle bada så de stog kvar. Men till slut så gav jag upp och hoppade i alla fall.
Kram!

Kommentarer
Postat av: idaj

HAHAHA ja, vi är verkligen de allra bästa<3



Hihihi, topless ^^ det var grejer det ^^ :D

2009-08-01 @ 03:43:52
URL: http://isislilithstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0