6/7

Hejsan!

Kan ingen ge ngt förslag på vad man skulle kunna göra idag?  Mitt jobb blev inställt på grund av regn så jag har en hel ledig dag. Frågan är bara vad jag ska göra. Jag ska ta mig till stan och sen ska jag ha myskväll ikväll. Jag undrar bara vad man möjligtvis skulle kunna göra på dagen. Jag måste tydligen ta in tvätten skrek mamma nyss och sen ska jag se på wildfire. Det lär väl ta ungefär 1 timme och 15 min så jag har bara (7,5-1,25) eh... 6,25 timmar kvar att hitta på något att göra. Jag tror att jag ska hjälpa Pappa att måla och sen så kan jag övertala mig själv att springa. Det kommer inte gå så bra tror jag ^^ Men man kan ju alltid försöka.

Jag är jätte taggad på att köpa skor. Jag funderar på att köpa ett par converse, men frågan är ju då vilken. Finns ju så många att välja på.

Nu ska jag göra mig redo för att wildfire börjar på tv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0