8/7

Idag ska jag förhoppningsvis på min första jobbdag. Jag känner mig lite rastlös och om jag inte får jobba idag så kommer jag nog att åka till stan och bränna alla mina pengar. Det känns inte så lockande, men jag har så tråååååkigt.

Jag har nästan bestämt mig att färga håret brunt. Jag känner mig riktigt sugen, orkar inte se min utväxt som är mitt på huvudet skrattande. Usch usch säger jag bara. Den är inte snäll emot mig. Den mobbar mig.

Nu är det bara ett tag kvar till alexander kommer hem. Jag tycker att han kan komma hem nu. Han har varit borta för länge. Det är inte riktigt ok.

Nej men om 20 minuter borde jag få sms om jag ska jobba. Jag väntar med spänning.

OJ en annan coolt sak! Jag har inte drömt mardrömmar inatt! Jag har typ gjort det i fyra dagar och jag säger att man sover inte så bra när man blir jagad av massmördare eller ens vänner blir halshuggna...

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0