9/7

Klara vill inte jobba. Klara hatar att baka. Varför placerade komunen Klara på ett café? Nej för nu måste Klara baka. Det som Klara bakar är inte ätbart. Synd om gästerna (som inte komma, HAR NI SETT VÄDRET ELLER?!) det kommer att bli förgiftade. Synd om cafét som måste stänga. Bara för att komunen placerade Klara på ett café.

VARFÖR?

VARFÖR?

Klara orkar inte...

Tycker om att jag skriver om mig i tredjeperson. Det visar hur illa det är med mig. Jag kommer dö idag, Inte roligt.

Igår var det riktigt trevligt. Vi var hos Bea. Det var jag, Ida, Rikard, Alicia och Mathilda. Bea firade som sin VÄLDIGT sena födelsedag. Kvällen bjöd på skratt och glada stunder. Vi fick veta lite saker om jag har gått och funderat på ett tag. Båda glada och dåliga nyheter. Jag är så glad för din skull!

Nej nu måste jag göra mig redo för jobbet. Jag ska vara där om en timme. Förhoppningsvis så behöver jag inte vara där hela dagen. Kanske bara i någon timme. Vem vet? Jag önskar och hoppas!

Jag drömde världen hemskaste dröm inatt. Jag var på simhallen med någon grek. Vi satt och typ tjafasde, jag kommer inte ihåg om vad. Sen när jag kom hem till hitt hem, så kommer pappa ut på gården och säger att Alle har gjort slut med mig. Jag fattar ingenting. Han säger att han kom för att göra slut med mig och hade med sig en massa kompisar som stöd. Jag står fortfarande där och är bara va fan?!  Pappa klappar mig på axeln och säger det är lugnt. Jag ska döda han och går in i garaget. Jag vaknar och sätter mig upp i sägen och är fortfarande va fan?!  Jag lägger mig ner och somnar om. Det var en konstig natt inatt.

Jag har även haft väldigt bra koll på vädret inatt ihopp om att det ska regna.

Nej nu ska jag gå och hitta några kläder att ha på mig! Jag kan ju inte gå naken på jobbet!

Pöss

Kommentarer
Postat av: elin

haha klara jag älskar din dröm

2009-07-09 @ 13:14:48
Postat av: malin

Du jag klev upp fem, cyklade tur & retur till jobbet(2.6 mil) och luktar fortfarande tjära efter att ha duschat!

2009-07-09 @ 16:16:03
URL: http://malinsnya.blogg.se/
Postat av: Lana

1. Klara YOU ARE A SURVIVOR! Jag hejjar på dig, klart du inte dör. Du är ju superklaris.



2. kan någon få Malin att blogga igen?!

2009-07-09 @ 19:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0