12/6 del två

Hejsan Svejsan!

Idag så är jag trött. Eller jag var inte trött på dagen då var jag pigg, men nu vet jag inte längre om jag kan säga att jag är det. Alla är säkert och har väldigt roligt ikväll men själv så känner jag att jag inte riktigt har taggen på topp.

Imorgon ska Pappa ha 40års kalas så jag kan inte träffa Alle. Blääää, säger jag. Men han ska komma till täfteå på söndag och sen på måndag så ska vi träffa Jocke på stan.  Jag ska kolla om jag hittar ngn vit sommartopp, fick pengar av Farmor och Farfar.

Jag känner att sommarkänslan börjar komma och jag har inte varit så taggad på jätte länge!

Nej nu ska jag gå och städa.Tragiskt eller hur?

Pöss



En gammal bild som Carro R har tagit, en av dagarna som vi har spenderat på stan ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0