7/6

Hejsan!

Igår var jag på stan med Alle och Jocke, VI skulle gå på tivolit men det var en ganska låg ålder där och väldigt kallt så vi gav upp. VI gick och såg på en bio istället, jag och alle fattade inte så mycket av bion. Jocke satt där och förklara för oss, men det gick inte så bra.

Jag tycker att det är lite synd att malin som har gett upp lite på bloggfronten. Inte helt ok, säger jag. Hon måste få upp bloggandan igen... Jag ska komma på en plan. (mohahaha)

Jag har även en sanna söndag. Då man inte gör något utan sitter och tittar på tv. Jag ska hitta på något att göra snart...

Nu måste jag fokusera på tv'n.

Kram :*

Kommentarer
Postat av: malin

nu ska vi inte klaga, jag har bara tagit en liten paus...

2009-06-07 @ 14:51:21
URL: http://malinsnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0