Agressioner

Hejsan!
Nu är det så att jag kan bli väldigt arg ibland. För er som har sett mina raseri utbrott, vet hur det ser ut. Malin whinar nu på sin blogg om att hon är arg. Jag säger bara att hon inte är något jämfört med mig. J

ag är så jävla arg på personer som inte vågar stå för det somhar hänt. Jag vill bara säga att jag är jävligt stolt över dig och jag menar det. Det är som svårt att förklara. Men så är det, jag orkar inte bry mig.

En annan sak är att mina vänner betyder det mesta för mig och när någon gör dem illa så är inte det inte mycket jag skulle göra.

Kommentarer
Postat av: coco

du får vara arg på mig om du behöver det, då kan det jämna ut sig lite :)

2009-03-25 @ 14:02:43
Postat av: malin

talk to me klara!!

2009-03-25 @ 17:38:52
URL: http://malinsnya.blogg.se/
Postat av: Caroline

Du är min vän! <3

2009-03-25 @ 23:00:36
URL: http://carolineresoluth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0