Dassse så tråkigt jag har ^^

DAGENS

klädsel: svarta jeans, vit tröja och blå hood
frisyr: ponytail
låt: tro och tvivel
tv: eh, har inte sett på tv idag
vill ha: väska, hårfärg
dricka: vatten
tråkigaste: bloggdesign
roligaste: när mamma sög på att köra skoter ^^


SENASTE PERSON SOM:

sov i din säng: jag.
såg dig gråta: Det var så länge sen så jag kommer inte ihåg, men kanske på referatprovet ^^
fick dig att gråta: hehe, de minns jag inte
fick dig att börja skratta: ingrid
du gick på bio med: Alla tjejer i klassen
du gick på stan med: Sara och coco
skickade ett e-mail till dig: eh, typ någon hälsoliv
skickade ett sms till dig: coco


HAR DU NÅGONSIN

sagt "jag älskar dig" till en pojk/flickvän och menat det: nej
bråkat med ditt husdjur: ja
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: japp, det var hemskt

HAR DU NÅGONSIN VARIT I:

Norge: nepp.
Danmark: nepp
Finland: ja
Island: nepp
USA: nepp
tyskland: nepp
frankrike: nepp
Spanien: nepp
Italien: japp
Kroatien: nepp
grekland: nepp
Österrike: nepp
Afrika: nepp
Thailand: nepp
Kanada: nepp
Brasilien: nepp
Belgien: nepp


EXTRA STUFF:

vad är du mest rädd för: ja, troligtvis för simon
vart vill du gifta dig: hehhh, bra fråga
vem hatar du verkligen: haha, ja ingen nu tyvärr^^
varit kär: jo
kör du bil: nej
har du ett jobb: nej :( 
gillar du att ha folk omkring dig: JAAAAAA!
är du ett hälsofreak: NEJ!
är du ensam nu: JO
låtar som fastnar i ditt huvud ofta: ja eller typ

FAVORIT

rum i huset: köket helt klart!
typ av musik: ingen aning allt och inget
parfym: ingen
månad: maj
mat: allt!
dricka: citronsoda
godis: lakris nappar
tidning: hehe, DN kanske
film: jag vet aldrig det ^^
skådis: de fina^^
djur: allt som inte låter illa

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:

gråtit: nej
köpt någonting: nej
varit sjuk: nej.
sjungit: nej tror inte det
sagt "jag älskar dig": ohja!
velat säga till någon eller några att du älskar dem: nej
saknat någon: nej faktiskt inte  ^^
kramat någon: jo
ätit: lunch som jag inte kommer ihåg vad det var, kladdkaka, lasange ^^


Oj, vad jag är tråkig ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0