I dont know what it is that makes me feel like this.

fel ........

hahaha, askul!

Jag är så jävla trött så jag skulle kunna dö. Nu har jag i alla fall tagit tag i några saker och bestämmt mig om cheerleading grejer. Vi kommer att ha möte på onsdag morgon, så ska vi gå igenom lite grejer hur vi ska lägga upp vår träning med mera! Sen blir det väl lite mer också.

Jag fattar inte vad problemet är. Snart orkar jag inte mer. Jag vill bara bort härifrån. Usch usch usch, Nej men snart är det slut med det här och jag måste inte tänka på det mer.

Idag har jag gått omkring och sjungt på superstar med Amelia. Elin såg inte så nöjd ut med att jag gjorde det.

Jag är klar med mitt reportage så jag känner mig ganska lugn. Kan andas i alla fall lite.

Nej men nu måste jag fundera på vad min svenska lärare säger egentligen. Nyss härmade hon typ en bildlärare på skolan.

Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0