I lose the track that loses me, so here I go.

Det känns som om bara all ork har försvunnit och inget finns kvar. Tror inte att jag klarar mig upp ur denna svacka en gång till. Orkar som inte, det blir som det blir.

Less,
Less,
och Less

Jag tror snart att jag kommer göra som vi pratade om i början, kommer du ihåg Agnes?
Annars så måste vi träffas, en hel del vi måste gå igenom och prata om. Jag behöver dig nu. Du skulle fatta.

Annars var open hur bra som helst igår. Men det var asläskigt för jag somnade på bussen! Helt plötsligt var jag mitt i skogen och jag hade ingen aning om vars jag var! Som tur var jag bara i Innertavle och åkte vidare. Men lilla paniken jag fick!

Klara

Kommentarer
Postat av: mathildisisizizizzzz

jag är med dig på botten, hörredu.

2009-03-29 @ 21:19:51
Postat av: malin

men klara, du klarar det!!

2009-03-29 @ 21:23:05
URL: http://malinsnya.blogg.se/
Postat av: Agnes

Om det är det dära som vi pratade om igår vet jag. Lördag får vi köra ett snack. Just you, me, Ben and Jerry.

2009-03-30 @ 23:41:59
URL: http://agnesv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0