jag har ont

Hejsan!

Idag har jag och coco varit på skoterkurs. För er som tog moppekort vet hur otroligt tråkigt det var. Jag kan bara säga att det här var värre. Jag har aldrig varit så bra på att sitta still. Och det vet ju ni som går eller har gått i samma klass som mig. Jag är ju en sådan som behöver röra på mig hela tiden speciellt om det är tråkigt. Men detta var ju helt absurt. Vi var där mella kl 10 och klockan halv 5. Jag har aldrig haft så ont i rumpan som jag hade nu. Inte bara för att jag har träningsverk utan för att vi satt stilla så väldigt läng. Men nu är det bara körningen kvar imorgon och att vi ska egentligen kolla på någon läxa men med tror jag att jag ska göra imorgon. Jag orkar verkligen inte nu.
Sen ikväll så har vi haft middagsgäster. Det var trevligt men jag var så trött så jag typ gäspade inombords hela tiden. Det jag helst ville var att lägga mig ner i min säng och sova tills imorgon. Men när jag tänker på imorgon blir jag så stressad för jag tänker på allt skolarbete som jag ska lämna in. Inte så kul. För lustgården ska som in på onsdag och jag hinner inte skriva den alls. Jag har som dans på måndag, sen ett mattehemprov som jag måste lämna in. Jobbigt.
Men en positiv sak finns och det är att jag ska klippa mig. Annars så kollade jag på bilder när jag hade mörkt hår och nu ser jag hur mörkt det verkligen var. Men det tänkte jag ju verkligen inte då utan jag var ju som van då.

Men nu ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: Anonym

yey,nu får man akta sig för dig i skoterleden!!!

2009-03-22 @ 17:24:00
Postat av: Caroline

Gud vad fin design du har fått på bloggen Klara! :D

2009-03-25 @ 08:37:00
URL: http://carolineresoluth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0