Tänk jag drömde inatt att det var en storm, och ingen ville åka båt förutom jag.

Hejsan!

Idag har jag hunnit med att:

- Åka skoter
- Skriva klart orskstexten
- Fíxat date med Anna Anorak
- Fixat date med Annifrid Andalusier
- Fixat date med Ida Iris och Bra Bea
- Hittat jacka
- BAKAT!
-
Hittat ett rosa moln som man kan drömma på

Så ikväll blir det att åka till stan för att vara med Bea och Ida. Vi ska vara hemma hos Bea och bara ta det lugnt tror jag men vem vet? ^^ Okej nu ljuger jag vi kommer bara att ta det lungt och se på någon dålig film och skratta som fan. Det kommer att bli jätte roligt jag är astaggad! Men om bara pappa kunde säga om bilen kommer att fungerar. Han byter något konstigt och har hållit på med det hela eftermiddagen.

Sen imorgon så ska jag och ida gå på stan och leta efter en väska åt mig. Jag är i ett stort behov att att hitta en fina axelväska som inte är min bag. Tro inte att jag inte tycker om den men jag kan ju inte gå omkring med en bag hela tiden. Dagarna jag inet har dans måste jag ju fortfarande ha med mig skolböcker och dator med mig.

Jag tänkte idag på en grej som min kompis Annifrid Andalusier sa till mig för ett tag sen. Det är som en bakfylla. Och jag kan nu se att det verkligen har varit som en bakfylla, en hemsk lång jävligt jobbig bakfylla. Något som jag inte skulle vilja uppleva igen men vet att jag kommer göra. Inte så trevligt tycker jag men så är fallet ibland... Men jag tror faktiskt att jag ser bakfyllans slut!


Ida, ja jag vet vad du tycker men jag håller inte med dig. Det är nästan så att jag skulle vara villig att prova igen. Våga utsätta mig för det igen. Jag vill, jag vill, jag vill! Tror att jag skulle ha potensial att bli riktigt lycklig :] Men nu drömmer jag mig på bort på rosa moln och orkar inte tänka mer på saken :)

Klurre the one and only!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0