THE GAME!

Hejsan!

Efter som min fina vän Malin har varit så duktigt och uppdaterat sin blogg så tycker hon att jagv ska göra de samma. Inte för att jag verkligen har något att skriva men. Idag har last man stading börjat och jag har redan blivit paranoid. Jag tror att alla ska anfalla mig. Som idag, då kom det en tjej springade och slog skrek DÄR ÄR HON! Jga får panik och löper och springer som en jävla galning. Men jag kom inte undan. Hon slog mig med sin kudde och sa Ha! nu är du död. JAg blev så klart ledsen och tänk skit också är det över. Men sen frågade hon mig, Visst heter du Caroline? Till min stora lycka hade hon tagit fel person och jag var säker för ett litet tag.

Nu ska jag i alla fall gå tillbaka till min kemi och plugga vidare^^

so long suckers!

Kommentarer
Postat av: babs

haha, så roligt. det gjorde lätt min dag

2009-03-10 @ 22:49:01
URL: http://malinsnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0