The song

The AR1C Song

Rickard vara true estetare och skrev en fin sång.  

Vers: G D Em
Refräng: G C D

Hur kan du hata mig
Jag tycker ju om dig
Det är med dig jag vill va
Förtår du inte att jag dig vill ha?

Lana jag älskar dig
Vill du inte bli min tjej
Hur ska jag klara mig
Jag är ingen utbytbar grej

Malfoy och Snape
Jag brukar äta grape
Har ni en hitman lejt?
Jag vill ut på dejt.

Jag älskar er
Skrik inte på mig mer
Hur ska jag klara mig
Jag är ingen utbytbar grej

Vi har en speciell relation
Därför tar jag nu ton
Du kan bli min jon
För du gillar sailor moon

Vill du ha en femkant med oss
Kanske om du tar några bloss
Hur ska jag klara mig
Jag är ingen utbytbar grej

Rikard är så himla söt eller hur?

Kommentarer
Postat av: malin

åhh. fin sången.

2009-03-19 @ 20:24:52
URL: http://malinsnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0