Hajar..

Hejsan. Hur vet man att ens kropp ger upp? Då menar jag inte lite. Utan verkligen. Upp. Helt. Fucking. Jobbigt. Speciellt eftersom att jag gärna skulle vilja ha energi tills imorgon eller tills hela livet. Hur kommer det gå med min lista. På matten så satt Sara, Elin och Helena och pratade om deras livslista som jag skulle vilja kalla det. De hade kommit på cirkus 20 punkter tror jag. Jag bestämmde mig för att kolla upp min lista, det var ju bara ynka 39 punkter tror jag. Vilka jag nog har failat på. Men, jag får välja göra om den.

En av punkterna var. Hajar. Dessa UNDERBARA varelser. Tänk att bara vara vara nere i havet och se dem simma några centimeter bortom dig. Åh, vilken adranalin kick. Blir alldelse varm i kroppen när jag tänker på det.

Men jag har redan klarat av några punkter på min lista: Jag har skrivit dagbok i ett år och jag har snaaart tagit skoterkort. Nu är det bara 37 st kvar. Men det klarar vi av på några år eller hur?

Kommentarer
Postat av: malin

ja klara, du kommer klara det!

2009-03-18 @ 10:17:34
URL: http://malinsnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0