11/5

Gomorgon!

Jag sitter just nu och lyssnar på matte b skivan. Imorgon är de np prov. Jag tror de kommer att gå bra. Sen i helgen är de dans och jag var taggad men nu försvann de. Usch vad jobbigt de känns just nu, vill som bara gömma mig under en sten.

Sen så har jag varit idag för typ hundrade gången det här året på vårdcentralen. JAg har lämnat blod och kollat balans. Sen ska jag typ mäta min hjärnaktivitet också. Oj vad de lät spännande. Det endå som känns jobbigt med de är tyligt att limmet man använder är svårt att få bort. Skit också!

Kram

Kommentarer
Postat av: ida

HAHHAH ska du mäta din hjärnkapacitet?! XD

hahahahaha XD

2009-05-13 @ 07:47:58
URL: http://isislilithstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0