19/5 del tre

Hejsan!

Jag måste bara få säga att jag är grymt trött. Alltså helt sjukt trött. Så här trött har jag inte varit på aslänge. Jag väntar bara att få hoppa ner i min säng och känna lugnet ta över.
Jag satt idag på fysiken och skrev upp allt vi har kvar i skolan just nu. Men man vet ju inte det kan ju läggas på något mer.
Det är i alla fall så här långt:
- Novell till svenska A
- Avslutande text till paketet
- Argumenterade text till paketet
- Statestik uppgift till Matte b
- Fysikprov till fysik A
- Göra om fysiklabbrapport till fysik a
- Kemiprov till kemi a
- Biologi grej
- Franska nationella

Sen eventuella rester = JAG!


Jag ska nu gå och sova och ta tag i det här sen!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0